„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
W październiku 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2019 roku wyniosła 110 225 egz. W porównaniu do października 2018 roku była ona niższa o 6,59 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z czwartego na drugie miejsce awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 6,78 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 61 375 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 57 195 egz., po spadku o 30,96 proc.
Z drugiej na czwartą pozycję spadła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 59,52 proc. do 33 594 egz.

W październiku 2019 roku w porównaniu do września 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 19,17 proc.
Również i tutaj największy spadek, wynoszący 45,68 proc., odnotowało „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół