Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie pisma odnotowały dwucyfrowe spadki, a najwięcej straciło „Glamour” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2020 roku wyniosła 114 296 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2019 roku tytuł zanotował spadek o 41,64 proc. – drugi największy w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. uplasowała się na poziomie 71 465 egz., po spadku o 10,89 proc.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 13,43 proc. do 45 699 egz.
Największy spadek odnotował „Glamour” (Grupa Burda), który w zestawieniu spadł z przedostatniej na ostatnią lokatę. Miesięcznik zanotował stratę wynoszącą 43,11 proc. do 18 793 egz.

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 5,73 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”.
Największy spadek odnotowało tutaj „Avanti” (Agora) - było to 37,78 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół