Rośnie „Twój Styl”, „Uroda Życia” z największym spadkiem w styczniu
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się „Uroda Życia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2020 roku wyniosła 132 416 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do stycznia 2019 roku tytuł zanotował wzrost o 16,05 proc. - największy w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w styczniu br. uplasowała się na poziomie 79 076 egz., po spadku o 11,60 proc.
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu zmalała o 12,12 proc. do 54 556 egz.
Z kolei najwięcej - 45,07 proc. - straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 30 369 egz. W zestawieniu tytuł spadł z 5. na 8. lokatę.

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 97,73 proc.) pochwalić się mógł „Women’s Health” (Motor-Presse Polska).
Największy spadek również odnotowała „Uroda Życia” - było to 33,80 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rośnie „Twój Styl”, „Uroda Życia” z największym spadkiem w styczniu