Stéphane Antiga i siatkarze reklamują transmisje Euro 2016 w Ipli dla abonentów Plusa (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ofertę darmowych transmisji Euro 2016 dla nowych i przedłużających umowy abonentów sieci Plus. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum - są polscy siatkarze i ich trener Stéphane Antiga.

Spot pokazuje, jak Stéphane Antiga podczas obozu przygotowawczego szuka zawodników w pokojach. Okazuje się, że wszyscy są w jednym pomieszczeniu, gdzie na tablecie oglądają mecz piłki nożnej rozgrywany we Francji.
Kampania wspiera promocję Plusa, w ramach której nowi klienci taryf Ja+ Abonament i Ja+ Internet LTE (w planach cenowych za minimum 59 zł w ofercie ze sprzętem lub za minimum 49 zł w wariancie tylko SIM lub ze sprzętem na raty) oraz ci przedłużający umowę otrzymają za darmo pakiet z transmisjami piłkarskiego Euro 2016 na platformie internetowej Ipla (więcej na ten temat).
Siatkarze reprezentacji Polski w reklamach Plusa występują od sierpnia ub.r. Jednocześnie z udziałem Karola Kłosa jest prowadzona kampania promująca ofertę Ja+ Wściekły Zestaw.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana od wtorku w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Produkcją spotu - nakręconego przez Jeremiego Prokopowicza, a wyreżyserowanego przez Bartka Prokopowicza - zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stéphane Antiga i siatkarze reklamują transmisje Euro 2016 w Ipli dla abonentów Plusa (wideo)