Maskotki "Strażnicy świeżości" do zdobycia w nowym programie lojalnościowym sieci Spar
W sklepach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł (obie należą do sieci Spar) 19 sirpnia ruszyła akcja lojalnościowa "Strażnicy świeżości". W zamian za zrobione zakupy będzie można otrzymać pluszaka za jeden grosz lub za 19,99zł.
W ramach programu "Strażnicy świeżości" klienci sklepów Spar oraz Piotr i Paweł za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki - Strażników Świeżości - Pomidora Wizjana, Jabłko Pakusia, Paprykę Genia, Kiwi Wyjka, Ananasa Znikodema, Pomarańczę Dorcię, Czosnka Toperka oraz Gruszkę Uszkę.


Za wydanie 1500 zł można otrzymać maskotkę za 1 grosz, za 750 zł - kupić zabawkę w cenie 19,99 zł.
Zasady akcji Spar "Strażnicy świeżości"
Klienci otrzymają specjalne karty kolekcjonerskie na znaczki – aby odebrać nagrodę muszą zebrać ich 50, by otrzymać pluszaka za 1 grosz lub skompletować 25 znaczków, by odebrać go za 19,99 zł. Maskotki można kupić także w cenie regularnej – za 49,99 zł. Jeden znaczek to 30 zł wydane w sklepie Spar lub Piotr i Paweł. Za zakup produktów Przyjaciół Strażników Świeżości (z rotacyjnej, cotygodniowej oferty) klienci otrzymają dodatkowe znaczki.


Akcja lojalnościowa potrwa do 1 grudnia 2020 roku. Pluszaki będzie można odbierać jeszcze dwa tygodnie po skończeniu akcji.
Co tydzień w okresie trwania akcji w ofercie sklepów Spar oraz Piotr i Paweł znajdzie się 9 różnych produktów Przyjaciół Strażników Świeżości – będą o nich informować m.in. plakaty, wobblery oraz specjalne oznaczenia stref produktów Przyjaciół.
Jak wyjaśnia Rob Philipson, członek zarządu Spar Group, akcja "Strażnicy świeżości" ma na celu budowanie w najmłodszych zdrowych nawyków żywieniowych
- Chcemy być wsparciem dla rodziców w kreowaniu zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci. Wierzymy, że wybrane artykuły spożywcze - które będą zmieniały się co tydzień - sprawią, że nasze pociechy będą chciały częściej sięgać po zdrowe produkty i próbować nowych smaków - komentuje Philipson.
Spar to kolejna sieć handlowa, która wprowadza program lojalnościowy, w ramach którego klient zdobywa zabawkę za zakupy o określonej kwocie. Biedronka prowadziła w przeszłości akcję "Gang Świeżaków", której kontynuacją był "Gang Słodziaków". W Lidlu za zakupy można było otrzymać Lidlaki. Pluszaki za zakupy oferowały także sieci Stokrotka i Netto.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maskotki "Strażnicy świeżości" do zdobycia w nowym programie lojalnościowym sieci Spar