Strona internetowa MLS zyskuje dzięki Beckhamowi
Strona internetowa Major League Soccer (MLS) - zawodowej ligi piłki nożnej w USA - zanotowała na początku bieżącego roku 250-procentowy wzrost odwiedzin.
Jak wynika z danych firmy badawczej comScore, w grudniu ubiegłego roku serwis MLSnet.com odwiedziło 230 tysięcy unikalnych użytkowników.
Kiedy w styczniu gwiazdor Realu Madryt David Beckham ogłosił, że dołączy do drużyny Los Angeles Galaxy, uczestniczącej w rozgrywkach MLS, liczba unikalnych użytkowników serwisu wzrosła w tym miesiącu do 808 tysięcy. Połowę tych użytkowników stanowili Amerykanie mający zupełnie obojętny stosunek do piłki nożnej.
David Beckham zadebiutował w barwach swojej nowej drużyny w ubiegłą sobote, wchodząc na ostatnie 12 minut przegranego 0:1 meczu z Chelsea Londyn. Piłkarz za najbliższe pięć lat gry w MLS otrzyma 250 milionów dolarów.
Raporty
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Strona internetowa MLS zyskuje dzięki Beckhamowi