„Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello
Ruszyła kampania BTL promująca pralinki Raffaello. Akcję opartą na mobilnym „Studiu słodkich wyznań” przygotowały agencje Testardo Gram i Argonauts.
W ramach kampanii „Studio słodkich wyznań Raffaello” od 26 marca do 17 kwietnia w pięciu miastach – Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Sopocie i Gdyni – pojawi się mobilne studio, w którym będzie można wyznać miłość ukochanej osobie. Wybrane nagrania zostaną umieszczone na kanale YouTube oraz stronie internetowej Raffaello. Po zakończeniu akcji jury wyłoni 10 finalistów, a internauci w głosowaniu zadecydują, kto zdobędzie główną nagrodę – wycieczkę na Malediwy.
Akcja ma podkreślać, że Raffaello często towarzyszy ludziom podczas wyjątkowych okazji, również tych związanych z wyrażaniem uczuć. 
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Gram, a serwis internetowy akcji przygotowała agencja interaktywna Argonauts.

Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?” 
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły? 
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”? 
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello