Super-Pharm reklamuje się lustrami w przestrzeni miejskiej
Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm przygotowała specjalną akcję z okazji Dnia Kobiet. Dzięki niej można złożyć oryginalne życzenia kobietom. W kampanii realizowanej przez Communication Unlimited i Mets wykorzystano m.in. lustra.

Działania reklamowe realizowane są na wybranych przystankach autobusowych i tramwajowych firmy AMS, zlokalizowanych wokół najczęściej odwiedzanych centrów handlowych: w Warszawie w okolicach Złotych Tarasów, Arkadii, Blue City i Galerii Mokotów, a także przy wrocławskiej Magnolii i szczecińskim Centrum Galaxy.
Banery reklamowe na wybranych wiatach przystankowych zamieniły się w lustra ze specjalnym wzorem. Każda z osób czekających na transport lub przechodzących w pobliżu może podejść i na tle swojego odbicia napisać życzenia dla żony, narzeczonej, mamy, siostry, przyjaciółki czy koleżanki.

Na przystankach czekają na przechodniów animujące całość hostessy z flamastrami, które wręczą kupon rabatowy „-50% na dowolnie wybrany tusz do rzęs w drogerii Super-Pharm” wszystkim paniom, które wezmą udział w zabawie. Akcja potrwa do 14 marca.
Kreację kamapnii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Super-Pharm reklamuje się lustrami w przestrzeni miejskiej