TBM Snack przedłuża współpracę z agencją Schulz Brand Friendly
Firma TBM Snack, właściciel takich marek przekąsek, jak Tygryski, Łapsy, Non Stop i Crunlight, zdecydowała się przedłużyć dotychczasową umowę z agencją reklamową Schulz Brand Friendly na kompleksową obsługę marketingową.
Od 2014 roku Schulz obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Łapsy, Non Stop, Crunlihgt. - O przedłużeniu umowy zdecydowały sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek, wychodzenie poza utarte schematy i wykorzystywanie swoich pomysłów wielokanałowo - uzasadnia Radosław Miśkiewicz, dyrektor marketingu TBM.
W 2016 roku, oprócz stałej obsługi marketingowej, dla marki Tygryski agencja przygotowała kampanię telewizyjną, szereg konkursów i eventów sprzedażowych, ogólnopolską loterię dla konsumentów czy aplikację mobilną dla najmłodszych i ich mam.
Dla marki Non Stop przygotowana została natomiast między innymi kampania crossmediowa w Eska TV, radio Eska i Eska.pl czy promujący produkt sampling w sieci kin Helios.- Działania reklamowe planowane przez Schulz przekładają się na wyniki. Wzrosła świadomość marek TBM, a także parametry wizerunkowe, zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży naszych produktów - dodaje Radosław Miśkiewicz.
Firmy nie podają, na jak długo zawarto nową umowę.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TBM Snack przedłuża współpracę z agencją Schulz Brand Friendly