'The Daily Telegraph' z Gazetą Wyborczą
Kilkaset ofert pracy brytyjskich firm z największej opiniotwórczejgazety w Wielkiej Brytanii ukaże się w specjalnym dodatku do"Gazety Wyborczej" we wtorek 9 października. Znajdzie się w nimrównież reportaż o Polakach, którzy wyjechali w poszukiwaniu pracyna Wyspy Brytyjskie oraz ich porady dla przyszłych emigrantów.
- "The Daily Telegraph" to wiodący dziennik opiniotwórczy wWielkiej Brytanii. Nie mieliśmy zatem wątpliwości, że najlepszympartnerem dla nas i naszych klientów jest "Gazeta Wyborcza" -największa polska gazeta opiniotwórcza z dodatkiem rekrutacyjnym"Gazeta Praca". W takiej konfiguracji możemy zaoferować naszymklientom dotarcie do bardzo dobrej grupy odbiorców, a czytelnikom wPolsce - dostęp do ofert bardzo dobrze płatnej pracy w WielkiejBrytanii. Nasze kraje i nasze gazety nigdy nie były tak blisko.Chcemy tę innowacyjną współpracę rozwijać - mówi Steve Playford,dyrektor sprzedaży ogłoszeń rekrutacyjnych w "The DailyTelegraph".
"The Daily Telegraph" jest największym opiniotwórczymdziennikiem w Wielkiej Brytanii. Gazeta sprzedaje średnio dziennieponad 890 tys. egzemplarzy czyli o 250 tys. egzemplarzy więcej niżdrugi w segmencie brytyjski "The Times"*. Tytuł powstał 150 lattemu i jest wydawany przez Telegraph Media Group. Dodatek zogłoszeniami o pracy "The Daily Telegraph Jobs & Careers"ukazuje się z gazetą od 20 lat. Dołączany jest w czwartki i manajsilniejszą pozycję na rynku w kategoriach ogłoszeń z branżyprzemysłowej, handlowej, inżynieryjnej i budowlanej.
Dodatek "The Daily Telegraph Jobs & Careers" w "GazecieWyborczej" będzie miał objętość 20 stron. Zostanie wsparty kampaniąreklamową w telewizji (TVP, TVN, TVN24), radiu (Radio ZłotePrzeboje, Radio Roxy FM, Radio TOK FM, Radio ZET, Radio Eska) orazw "Gazecie Wyborczej" i bezpłatnym dzienniku "Metro".
* Dane o sprzedaży egzemplarzowej w okresie luty-lipiec 2007r.dostarczone przez wydawcę "The Daily Telegraph".

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 'The Daily Telegraph' z Gazetą Wyborczą