„The New York Times” zapowiada serwis Watching z treściami wideo
Dziennik „The New York Times” planuje na lato 2016 roku uruchomienie własnego serwisu z treściami wideo. Ma być on przewodnikiem dla internautów pozwalającym im dotrzeć do najbardziej wartościowych filmów i transmisji wybranych przez ekspertów i dziennikarzy.
Plany uruchomienia nowej platformy internetowej z segmentu wideo „NYT” potwierdził serwisowi Digiday.
Według ujawnionych informacji w lecie br. (dokładna data nie jest znana) dziennik udostępni internautom stronę o nazwie Watching, na której mają znaleźć się głównie materiały filmowe.
„NYT” podkreśla, że nie chodzi tutaj o zamieszczanie w jednym miejscu przypadkowych treści wideo, ale o pomoc użytkownikom w wybraniu tych newsowych materiałów, które są najcenniejsze i najbardziej wartościowe w ogromnej liczbie przekazu wideo obecnego dzisiaj w internecie.
Specjalny zespół stworzony przez „NYT” będzie zamieszczał na Watching wytypowane filmy oraz transmisje w streamingu, a także opatrywał je własnymi omówieniami i komentarzami. W rozmowie z Digiday Ben French, wiceprezes NYT Beta podkreśla, że takie rozwiązanie zapewni internautom nie tylko dostęp do wartych obejrzenia przekazów, ale także uzyskania dodatkowych informacji od dziennikarzy gazety. Użytkownicy dzięki dostępnym w serwisie narzędziom będą mogli w dogodny dla siebie sposób filtrować treści wideo.
W 2015 roku „The New York Times” zanotował 1,58 mld dolarów przychodów, a dochód netto wyniósł 63 mln dolarów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu .webp)



Dołącz do dyskusji: „The New York Times” zapowiada serwis Watching z treściami wideo