„The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)
„The Wahington Post” w swojej pierwszej w historii reklamie na Super Bowl zwrócił uwagę na niebezpieczną pracę dziennikarzy. Przypomniał w niej o tych, którzy podczas wykonywania swojej pracy zostali zabici lub zaginęli. Narratorem w spocie jest aktor Tom Hanks.
W spocie wydawca wspomina dziennikarzy, którzy zginęli w czasie wykonywania pracy. Wśród nich są m.in. Jamal Khashoggi, felietonista „The Washington Post”, który został zabity w konsulacie Arabii Saudyjskiej w Stambule w październiku. Wystąpili także Austin Tice, niezależny reporter, który zaginął w Syrii i Marie Colvin, korespondentka Sunday Times, która zginęła w Syrii.
W notatce skierowanej w zeszłym tygodniu do pracowników gazety, wydawca Fred Ryan powiedział, że redakcja uważa, że "Super Bowl to właściwy moment i odpowiednie miejsce, w którym trzeba przedstawić tak ważne przesłanie szerokiej publiczności amerykańskich i międzynarodowych widzów".
60-sek. spot kończy się słowami: „Democracy dies in Darkness”.
Narratorem w nim jest Tom Hanks, który w 2017 roku wystąpił w filmie Stevena Spielberga „ The Post” jako redaktor naczelny „The Washington Post” Ben Bradlee.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „The Washington Post” w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)