Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii tołpy
Marka dermokosmetyków tołpa rozpoczęła akcję "Zmywamy się", poświęconą oczyszczaniu skóry. Kampania bazuje głownie na współpracy z influencerami - Kasią Tusk, Krzysztofem Gonciarzem, Janiną Bąk (Janina Daily), Kasią Gandor, Ryfką (Szafa Sztywniary) oraz Martą Parciak (Zmalowana).
W ramach akcji influencerzy na swoich kanałach opowiedzą, w jaki sposób podchodzą do kwestii oczyszczania skóry. Dzięki współpracy z twórcami internetowymi tołpa chce pokazać, że oczyszczanie stanowi ważny, choć niedoceniany element pielęgnacji cery. Do prawidłowego jej oczyszczenia wystarczą tylko trzy minuty. W zależności od chęci, podejścia i czasu marka proponuje trzy warianty oczyszczenia - bardzo szybki, szybki lub wolniejszy.
Kampanię wspiera chatbot na Messengerze i stronie internetowej akcji. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, poznać błędy w pielęgnacji, a także odkryć nowości i bestsellery marki. Program pomaga określić typ skóry, a dopasowany do jej potrzeb kosmetyk klient może dostać w prezencie.
Finałem akcji będzie konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. Nagrodą główną jest wyjazd do Glendoria i Camp Spa na Warmii.
To nie pierwsza akacja marki z influencerami - w 2016 roku grupa blogerów (w tym biorąca udział w bieżącej kampanii Kasia Gandor) była zaangażowana w "tołpa off" - aktywację, a ramach której na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. Marka chciała w ten sposób pokazać, jakie wartości prócz pielęgnacji są dla niej ważne.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kasia Tusk, Krzysztof Gonciarz i blogerzy w kampanii tołpy