„Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)
Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem zwyciężczyni ostatniej edycji „Top Model” oraz trójki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image.

W kampanii biorą udział Osi Ugonoh, zwyciężczyni ostatniej edycji programu TVN „Top Model”, oraz troje blogerów modowych: Magda Samborska (Rebel Look), Anna Skura (What Anna Wears) i Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel).
Z każdą z tych osób zrealizowano klip w konwencji filmu dokumentalnego, w którym prezentuje ona swoją sportową pasję i związane z tym wybory modowe. Kamil Pawelski opowiada o jeździe na rowerze, Magda Samborska - o ćwiczeniu na siłowni, Osi Ugonoh - o sprincie, a Anna Skura - o jodze. W tle przewijają się zestawy z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Klipy zostały udostępnione na facebookowym fanpage’u H&M.
- Tworzymy unikalne treści - historie, które są czymś znacznie więcej niż prezentacją ubrań. W tym projekcie chodziło nam w dużej mierze o zachowanie równowagi między światem sportu w jego różnych odsłonach, a światem mody - środowiska dla nas naturalnego - opisuje akcję Ewa Jarzemska, marketing & PR manager z H&M Polska.
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar. Produkcją i postprodukcją klipów - wyreżyserowanych przez Barta Pogodę - zajął się dom produkcyjny Platige Image.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Trenuj modnie” - zwyciężczyni „Top Model” i blogerzy modowi reklamują odzież sportową H&M (wideo)