Zacięta walka w show-biznesie. Pudelek po miesiącach minimalną przewagą wrócił na szczyt
Po miesiącach przerwy na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn o tematyce show-biznesowej wrócił Pudelek, na którym każdy odwiedzający spędza średnio pół godziny. Na drugie miejsce spadł Pomponik, zaś spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły Plejada i sekcja show-biznesowa portalu „Super Expressu”.

Pudelka (Grupa Wirtualna Polska) w listopadzie 2024 roku odwiedziło 5,77 mln internautów, z których każdy spędził w nim średnio 28 minut i 25 sekund. Witryna zanotowała 19,43 proc. zasięgu - pokazują dane z badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Pomponik (Grupa Polsat-Interia) jako strona www i aplikacja mobilna miała niecałe 70 tys. użytkowników mniej od Pudelka. Przyciągnęła 5,7 mln internautów (co cało 19,2 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 11 minut i 42 sekundy. Pułap 5 mln odwiedzających przekroczyła jeszcze Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska), na której każdy z 5,37 mln internautów (18,09 proc. zasięgu) spędził średnio 9 minut i 58 sekund.
Niżej w rankingu są dwie inne witryny Grupy Wirtualna Polska. Jastrzabpost.pl zanotował 4,23 mln użytkowników, 14,25 proc. zasięgu oraz 6 minut i 14 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego, zaś sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,58 mln użytkowników, 12,06 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund przeciętnego czasu.
CZYTAJ TEŻ: Interia z Polsatem znów przed wydawcami WP i Onetu. Allegro zyskało więcej od Temu
W zestawieniu są działy o show-biznesie innych portali horyzontalnych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja przyciągnęła 3,88 mln internautów (13,08 proc. zasięgu), każdego średnio na 6 minut i 33 sekundy, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,71 mln użytkowników (9,12 proc. zasięgu), przeciętnie na 3 minuty i 36 sekund.
Swiatgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 3,25 mln internautów (10,96 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 59 sekund. Plotek (Agora) miał 2,83 mln odwiedzających, 9,55 proc. zasięgu oraz 5 minut i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Party.pl (Burda Media Polska) - 2,6 mln użytkowników, 8,77 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 57 sekund przeciętnego czasu.

W porównaniu do października Pudelek.pl zyskał 145,1 tys. użytkowników (2,6 proc.) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 2 minuty i 39 sekund (8,5 proc.). Wysunął się nad Pompnika, na którym liczba internautów zmalała o 255,1 tys. (4,3 proc.), a przeciętny czas korzystania o 14 sekund (2 proc.).
Z kolei Plejada osiągnęła wzrost o 461,7 tys. odwiedzających (9,4 proc.), zaś średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 2 sekundy (0,3 proc.). Na o2.pl sekcja show-biznesowa zanotowała wzrost o 304,7 tys. (9,3 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 6 sekund (1,7 proc.), na portalu „Super Expressu” - wzrost o 586,3 tys. internautów (27,6 proc.) i 15 sekund średniego czasu (7,5 proc.), a Party.pl - o 164,1 tys. użytkowników (6,7 proc.) oraz minutę i 3 sekundy przeciętnego czasu (26,9 proc.).
Z kolei w sekcji o show-biznesie na Fakt.pl ubyło 315,9 tys. internautów (7,5 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o 4 sekundy (1 proc.), zaś na Swiatgwiazd.pl - 206,9 tys. (6 proc.).


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Zacięta walka w show-biznesie. Pudelek po miesiącach minimalną przewagą wrócił na szczyt
Może i odkopała wynikowo, ale czytać to się tego nie da.