„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”.
73,1 tys. zł kosztuje 30-sek. spot przy „Kuchennych Rewolucjach” (cena netto, bez rabatów). Tylko 2,1 tys. zł mniej trzeba natomiast zapłacić za reklamę przy niedzielnym „Masterchef Junior”.
Nieznacznie mniej - 68,9 tys. zł - kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu „Faktów”. W dni powszednie cena wynosi 55,2 tys. zł.
Powyżej 60 tys. zł zapłacą za reklamę marketerzy zainteresowani obecnością przy nowym serialu „Szóstka” w niedzielny wieczór – 30 sek. spot wyceniono na 63,8 tys. zł.
Stawki przy pozostałych serialach TVN są trochę niższe. I tak przy „Chyłka zaginięcie” reklamę wyceniono na 56,5 tys. zł, przy „Diagnozie” - na 56,2 tys. zł, przy „Odwróceni. Ojcowie i córki” - na 55,7 tys. zł, a przy serialu „Na Wspólnej” - na 57,8 tys. zł.
Za spot przy środowym show „Agent Gwiazdy” trzeba zapłacić 53,4 tys. zł, a przy talk show „Kuba Wojewódzki” - 44,2 tys. zł.
W niedziele TVN pokazywać będzie program „Big Brother Tydzień” - spot przy tej produkcji wyceniono na 42,1 tys. zł.
Najdroższa reklama przy serwisie sportowym kosztuje 61,5 tys. zł w niedzielny wieczór i 50,6 tys. zł w dni robocze. Dla prognozy pogody stawki te wynoszą odpowiednio: 60,4 tys. zł i 46,5 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy po TVP ogłosiło cennik reklam na kwiecień br.
Według danych Nielsen Audience Measurement w lutym br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 597 106 widzów (11 proc. mniej niż rok wcześniej), a udział stacji w rynku oglądalności - 8,59 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień