SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

TVN Media, biuro sprzedaży reklamy tv podpisało z TV Puls nową umowę dotyczącą pośrednictwa w sprzedaży czasu reklamowego w 2019 roku. Tym samym będą kontynuować współpracę w tym zakresie rozpoczętą w 2011 roku.

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls (fot. materiały prasowe)Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls (fot. materiały prasowe)

Na mocy zawartej umowy TVN Media, podobnie jak dotychczas będzie zajmować się sprzedażą czasu reklamowego w TV Puls oraz w Puls 2. Pierwszy kanał obsługuje w tym zakresie od 2011 roku, a drugi – od 2012 roku, czyli od momentu jego powstania.

Czas reklamowy w obu stacjach będzie sprzedawany w ramach pakietu Premium TV. TVN Media ma wyłączność na usługi pośrednictwa w obu tych kanałach.

- Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów - powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

W sierpniu br. TVN Media podpisało umowę brokerską z E-sport,  a od początku lipca br. ma w ofercie sponsorskiej Premium TV kanaly Discovery.

Dołącz do dyskusji: TVN Media przez kolejny rok będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Dlatego PULS 2 nigdy nie będzie w Cyfrowym Polsacie. Może to nawet i lepiej...
odpowiedź
User
Marek
Niech prezes Dąbski już nie narzeka na brak Pulsu 2 oraz niską pozycję Pulsu 1 na liście kanałów w Cyfrowym Polsacie. Sam doprowadził do takiej sytuacji wiążąc się z konkurencją.
odpowiedź
User
Marcin
Marek idąc Twoim tokiem myślenia NC+ powinno by stosować podobne praktyki również u siebie, jednak nie wykorzystuje i nie przymusza nadawców do reklamy w swoim biurze reklamy. To właśnie pokazuje jak Cyfrowy Polsat wykorzystuje swoją dominującą pozycję. A to w normalnym kraju powinno być karane.
odpowiedź