Problemy „Tygodnika Powszechnego”. Sprzedaż przesunięta
„Tygodnik Powszechny” poinformował, że z uwagi na awarię drukarni, jego nowy numer w salonach Empiku, Relay i Inmedio będzie dostępny w sprzedaży dopiero od czwartku.

- Z przykrością informujemy, że w następstwie poważnej awarii w drukarni Walstead w Starachowicach, pierwszy dzień sprzedaży „Tygodnika” w salonach Empiku i w salonikach prasowych (Relay i Inmedio) ruszy dopiero w czwartek, natomiast w firmach obsługiwanych przez Kolporter, sprzedaż rozpocznie się w środę - czytamy na profilu „Tygodnika Powszechnego” na Facebooku.
Awaria drukarni związanej z „Tygodnikiem Powszechnym”
Jak dodano: „Jest nam niezwykle przykro z powodu zaistniałej sytuacji i zachęcamy do czytania „Tygodnika” na naszej stronie”. Nowy numer tytułu wychodzi zwykle właśnie w środy.
Czytaj także: “Tygodnik dalej ze stratą”
Ostatnio podawaliśmy, że „TP” wprowadził zmiany do wyglądu makiety pisma. Jak wskazano w komunikacie wysłanym do Wirtualnemedia.pl, gazecie zależy na lepszym wyeksponowaniu swoich redaktorów prowadzących, co udało się uczynić najpierw w wysyłanym do prenumeratorów newsletterze. Następnie zaś te same zmiany dotknęły również papierowego wydania.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Problemy „Tygodnika Powszechnego”. Sprzedaż przesunięta
Mogli dać nową okładkę.