Tylko „Bravo Girl” i „Twist” zyskały. Reszta na minusie
W maju br. w segmencie pism młodzieżowych tylko „Bravo Girl” i „Twist” zdołały poprawić nieznacznie swoje wyniki sprzedaży. Pozostałe tytuły zanotowały stratę, największą „Dziewczyna”.
Na pozycji lidera w rankingu pism młodzieżowych utrzymał się dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer), który w maju zanotował niewielką (wynoszącą -0,09 proc.) stratę w stosunku do maja ub.r. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 196 444 egz.
Drugie miejsce należało do dedykowanemu dziewczynom magazynowi „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który poprawił swój wynik o 6,9 proc. i w maju br. sprzedał się w nakładzie 104 201 egzemplarzy. Od kwietnia br. tytuł ten zmienił swój cykl wydawniczy i z dwutygodnika przeistoczył w miesięcznik.
Podium zamyka również kolejne czasopismo z portfolia Wydawnictwa Bauer - „Twist” - ze sprzedażą na poziomie 83 190 egz. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 23,9 proc., najbardziej w zestawieniu.
Pozostałe pisma z tabeli zanotowały straty. Najwięcej stracił „Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 53,3 proc. i wyniosła 42 387 egz. Spory spadek zanotowała też należąca do tego samego wydawcy „Dziewczyna” (39 575 egz., spadek o 38,4 proc.), która zajęła przez to ostatnie miejsce. Trzeba dodać, że tytuł ten od maja br. ukazuje się tylko w wersji z gadżetami w 5,50 cenie zł (rok wcześniej mutacja bez gadżetu kosztowała 3,39 zł, dowiedz się więcej o zmianach w „Dziewczynie” ).
| Wirtualnemedia.pl | maj | |
| ZKDP | 2011 | 2010 |
| Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
| Bravo | 196 144 | 197 941 |
| Bravo Girl | 104 201 | 97 452 |
| Twist | 83 190 | 67 116 |
| Fun Club | 76 974 | 115 616 |
| Popcorn | 42 387 | 90 753 |
| 13 Magazyn Nastolatki | 41 997 | 63 242 |
| Dziewczyna | 39 575 | 64 295 |
Na przestrzeni maja i kwietnia br. wzrost sprzedaży zanotowały tylko trzy magazyny. Najwięcej w tym okresie zyskało „Bravo Girl” – aż 50,8 proc. Podobnie, jak w skali rocznej liderem spadku, był „Popcorn” ze stratą na poziomie 25,8 proc.
| Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
| ZKDP | maj | kwiecień |
| Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
| Bravo | 196 144 | 191 472 |
| Bravo Girl | 104 201 | 69 119 |
| Twist | 83 190 | 68 757 |
| Fun Club | 76 974 | 85 792 |
| Popcorn | 42 387 | 57 110 |
| 13 Magazyn Nastolatki | 41 997 | 54 501 |
| Dziewczyna | 39 575 | 43 675 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tylko „Bravo Girl” i „Twist” zyskały. Reszta na minusie