Universal McCann z nowym serwisem internetowym
Ruszyła nowa wersja strony internetowej domu mediowego Universal McCann. Serwis jest oparty na treściach wideo i zintegrowany z portalami społecznościowymi.
W odświeżonym serwisie internetowym Universal McCann oprócz informacji o tej firmie zamieszczane są newsy z rynku mediowego oraz oferty ze strony gieldamediowa.pl. Zawartość witryny – mającą w dużej części formę wideo – pogrupowano w sekcjach tematycznych, w których można poznać ofertę tego domu mediowego i zrealizowane przez niego kampanie. Na stronie działa też demo modelu ekonometrycznego, które pozwala na zasymulowanie wpływu wydatków mediowych na wielkość sprzedaży i udział w rynku. Natomiast ekstranetowa strefa zamknięta służy firmie do informowania na bieżąco klientów o przebiegu kampanii, badaniach i działaniach konkurencji.
Strona – dostępna pod adresem www.universalmccann.com.pl – zyskała również nową szatę graficzną, którą każdy internauta może personalizować, dobierając kolory i tło. Ponadto witrynę zintegrowano z profilami Universal McCann na Facebooku i Twitterze. Serwis zaprojektowała agencja kreatywna Work-Room, a wdrożyła agencja interaktywna dot360.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Universal McCann z nowym serwisem internetowym