Uwaga: reklama Apple zachęcająca do inwestowania do oszustwo
CSIRT KNF, czyli Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego przestrzega przed nowym oszustwem w sieci. Cyberprzestępcy podszywają się pod firmę Apple i zachęcają w kampanii do zainwestowania środków w cyfrową walutę.
 
                                CSIRT KNF, czyli Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego poinformował na Twitterze o nowym oszustwie, które krąży po internecie, a może doprowadzić do wyłudzenia wrażliwych danych i przejęcia naszych środków finansowych.
„Uwaga na kolejne oszustwo inwestycyjne w nowej odsłonie! Cyberprzestępcy do dystrybucji fałszywych ofert wykorzystują reklamy w mediach społecznościowych. W tym przypadku podszywają się pod firmę Apple i zachęcają do zainwestowania środków w cyfrową walutę. Nie dajcie się okraść!” – napisał CSIRT KNF.
Oszuści w reklamach publikowanych w mediach społecznościowych przekonują, że "Apple wypuściło monetę dla posiadaczy urządzeń Apple". Podkreślają, że : "jeśli używasz iPhone'a, możesz w bardzo łatwo pomnożyć swój kapitał setki razy, dosłownie w ciągu kilku miesięcy, dzięki ICoin".
By uzyskać więcej informacji na temat nowej cyfrowej waluty należy kliknąć we wskazany link. Ma on rzekomo przekierować do oficjalnego artykułu Apple. W rzeczywistości okazuje się jednak, że strona ta jest tylko łudząco podobna do oficjalnej strony Apple. Znajduje się na niej również formularz rejestracyjny, po wypełnieniu którego użytkownik może rzekomo zostać szczęśliwcem mogącym nabyć ICoin w cenie 0,0037 euro za jedną monetę.
Uwaga na kolejne oszustwo inwestycyjne w nowej odsłonie! Cyberprzestępcy do dystrybucji fałszywych ofert wykorzystują reklamy w mediach społecznościowych. W tym przypadku podszywają się pod firmę Apple i zachęcają do zainwestowania środków w cyfrową walutę. Nie dajcie się okraść! pic.twitter.com/oKMUWl2u5e
— CSIRT KNF (@CSIRT_KNF) July 12, 2022
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                        Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”         Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                        Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?         Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                        Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?         Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                        Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu          
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Uwaga: reklama Apple zachęcająca do inwestowania do oszustwo