„Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami
W dniu debiutu „Vogue Polska” na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Akcję przygotował LuxHub (Havas Media Group).

14 lutego, kiedy na polskim rynku ukazał się pierwszy numer magazynu „Vogue”, w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach otwarto mobilne kawiarenki Vogue. Każdy chętny mógł poczęstować się w nich gorącą czekoladą oraz zapoznać się z pierwszym polskim wydaniem magazynu. Akcja można było śledzić w mediach społecznościowych pod hashtagiem #voguepolska.



Za zaplanowanie i realizację akcji ambientowej odpowiada zespół LuxHub, jednostki Havas Media Group wyspecjalizowanej w komunikacji marek premium.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami