„Warsaw City Break” - Warszawa bożonarodzeniowo reklamuje się turystom ze Szwecji
Startuje kampania atrakcji turystycznych Warszawy prowadzona w Szwecji. Akcję - zaplanowaną na okres przed Bożym Narodzeniem i opartą na serwisie WarsawCityBreak.com - przygotowała i realizuje Warszawska Organizacja Turystyczna we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
Akcja jest odpowiedzią na popularny w krajach skandynawskich zwyczaj spotkań w gronie kolegów z pracy przed Bożym Narodzeniem i Nowym Rokiem oraz zakupów przedświątecznych, które coraz częściej są obecnie organizowane za granicą. Kampania prezentuje, jakie atrakcje w tym kontekście oferuje Warszawa, m.in. jarmarki bożonarodzeniowe, zimowe aktywności sportowe iluminacje świąteczne.
Startujące właśnie działania, zaplanowane na cztery tygodnie, obejmują przede wszystkim internet: reklamy w serwisach inspiracyjnych i turystycznych, konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie” oraz serwis WarsawCityBreak.com. Ponadto reklama ukaże się w listopadowym numerze „Scandinavian Traveler” - magazynu pokładowego skandynawskich linii lotniczych SAS.

Jest to kontynuacjach aktywności realizowanych od czerwca do sierpnia br. w Szwecji i Wielkiej Brytanii. Wtedy uruchomiono serwis WarsawCityBreak.com.
Za przygotowanie i realizację obecnej kampanii (kreację reklam, strategię działań, planowanie i zakup mediów) odpowiada Warszawska Organizacja Turystyczna we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Warsaw City Break” - Warszawa bożonarodzeniowo reklamuje się turystom ze Szwecji