Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman
Bricoman, sieć hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończyła postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów. Firma do współpracy wybrała agencję Wavemaker (GroupM/WPP).
Do przetargu na dom mediowy Bricoman zaprosił w sumie 5 firm. Do finału przeszły 2 domy mediowe, a jego zwycięzcą w ocenie komisji przetargowej została firma Wavemaker. Firma nie podaje szczegółów zakończonego postępowania.
Przetarg był koordynowany i nadzorowany przez firmę audytorską Media Strategy.
Zakres przetargu obejmował planowanie i zakup mediów w kanałach offline i digital.
Bricoman nie podaje, na jak długo zawarł umowę z Wavemker.
Niedawno sieć hurtowni zakończyła przetarg na obsługę reklamową wybierając do współpracy agencję Babaloo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman