Ruszyła kampania Wawrzyńca „Wielki smak, mała forma” autorstwa Streetcom
Pod hasłem „Wielki smak, mała forma” trwa kampania reklamowa nowych, poręcznych opakowań past warzywnych Wawrzyniec.

Wawrzyniec wprowadza na rynek małe, 80 g opakowania past warzywnych. Równocześnie na rynku pojawią się dwa nowe smaki past w szklanych opakowaniach: pasta ze słodką cebulką i suszonymi pomidorami oraz hummus z pestkami dyni i słonecznika.
Nowe produkty reklamuje kampania „Wielki smak, mała forma”. Działania skupiają w social mediach (Facebook, Instagram). Obejmują też aktywności product seeding z daily influencami oraz akcję „Wypróbuj za darmo” realizowaną w sklepach Lidl.
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii, zajmuje się też stroną internetową oraz kreacją materiałów POS.
Ze strony Streetcom za kampanie odpowiada Anna Pająk, senior account manager, ze strony Wawrzyniec Katarzyna Koczyk, brand manager.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Wawrzyńca „Wielki smak, mała forma” autorstwa Streetcom