Weronika Kulik i Wojciech Albiński w Mint Media
Do zespoły firmy Mint Media dołączyli Weronika Kulik i Wojciech Albiński. Kulik objęła stanowisko senior account manager a Albiński funkcję head of creative.
Weronika Kulik wzmocniła dział strategii. Jej podstawowym zadaniem będzie tworzenie strategii komunikacji klientów w mediach społecznościowych. Kulik dotychczas pracowała w agencji Ostryga, należącej do Grupy OS3, gdzie pełniła ostatnio funkcję senior account executive. Była odpowiedzialna za przygotowywanie oraz wdrażanie strategii komunikacji marek z sektora FMCG, beauty i bankowego w serwisach społecznościowych.
Wojciech Albiński będzie odpowiadał za produkt kreatywny. Pracował wcześniej w agencjach Heureka, JWT i Ogilvy.

Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Weronika Kulik i Wojciech Albiński w Mint Media