Mint Media dla OSM Łowicz
Agencja interaktywna Mint Media odpowiada za kompleksową obsługę profili OSM Łowicz na Facebooku i Instagramie.
Agencja odpowiada za tworzenie autorskich, spójnych sesji zdjęciowych przedstawiających produkty mleczarskie OSM Łowicz, które utrzymane są w kolorystyce łowickich strojów regionalnych. Na Facebooku pojawiają się również angażujące fanów treści i animacje.
W komunikacji w social media położono szczególny nacisk na powrót do tradycji marki, zaprezentowanie naturalności produktów, ich pochodzenia oraz ich wysokiej jakości. Na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz Instagramie powróciła obecna w logo OSM Łowicz - Łowiczanka.
- Naszym zadaniem było połączenie tradycji, z którą marka jest silnie utożsamiana, z nowoczesnym brandingiem jej produktów. Głównym założeniem było stworzenie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, oddającego prawdziwy charakter OSM Łowicz. W ten sposób powstał kolorowy, energetyczny i pełen folkloru profil w bardzo współczesnym wydaniu - komentuje Paweł Karaś, prezes zarządu Mint Media.
Współpraca to wynik rozstrzygniętego przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mint Media dla OSM Łowicz