Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton
Na rynku usług marketing automation pojawił się nowy gracz - firma Vecton. Założycielami spółki są grupa digitalowa Whites oraz Arkadiusz Kustra.
Celem agencji Vecton jest "pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi marketing automation oraz customer data platforms", jak podano w komunikacie dla mediów. Założycielami przedsięwzięcia są Arkadiusz Kustra (będący też prezesem agencji) i grupa digitalowa Whites.
Arkadiusz Kustra ostatnio zarządzał polskim oddziałem client services Exponea. W przeszłości m.in. tworzył i rozwijał dział badań i analiz Gazeta.pl, współnadzorował rozwój Polskich Badań Internetu, wdrażał rozwiązania big data do personalizacji treści i reklamy w internecie.
Zespół Vecton tworzą także Dawid Szymula - sales director, Agata Szymańska - business consultant, Karolina Lipińska - business consultant, Olek Karaszewski - customer data platform analyst.
- Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji - podkreśla Arkadiusz Kustra, CEO Vecton.
Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii marketing automation oraz customer data platform. Od chwili startu agencja obsługuje kilkunastu klientów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton