Większy dział kreacji w agencji Przestrzeń
Do działu kreacji agencji Przestrzeń dołączyli Kuba Kiraga i Mateusz Reiss obejmując stanowiska creative group head.
Kuba Kiraga (wcześniej Cut The Mustard, Grandesi) i Mateusz Reiss (wcześniej OS3, BBDO) odpowiedzialni będą za prowadzenie jednej z grup kreatywnych oraz rozwój kreatywny marek w portfolio agencji. Nowe zatrudnienia i zmiany strukturalne związane są nie tylko z powiększeniem się portfolio klientów agencji, ale i jej ambitnymi planami na przyszłość.
– Przyjście Kuby i Mateusza to kolejne wzmocnienie kreacji. Chcemy jeszcze śmielej realizować nasze ambicje i umocnić naszą pozycję jako jednej z kluczowych agencji w Polsce – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Przestrzeń powstała w 2018 roku, łącznie z utworzonymi wokół niej spółkami (Polot, Wyraz, Rozgłos), zatrudnia ok. 70 pracowników, obsługując m.in.: OLX, Decathlon, Kompania Piwowarska, Google, Electrolux, Nestle.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Większy dział kreacji w agencji Przestrzeń