Agencja Przestrzeń przygotuje nową platformę reklamową Yes
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na przygotowanie nowej platformy marki biżuterii Yes.
Reklama Yes, YouTube
W ramach platformy powstaną materiały komunikacyjne na wszystkie kanały – ATL, digital i social media. Najnowsza kampania także wpisze się w kierunek oparty na celebrowaniu kobiecości. Zaprezentowana zostanie nowa ambasadorka marki.
Przestrzeń powstała w 2018 roku, łącznie z utworzonymi wokół niej spółkami (Polot, Wyraz, Rozgłos), zatrudnia ok. 70 pracowników, obsługując m.in.: OLX, Decathlon, Kompania Piwowarska, Google, Electrolux, Nestle.
W ubiegłym roku markę Yes reklamowali Aleksandra i Michał Żebrowscy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Przestrzeń przygotuje nową platformę reklamową Yes