Wojtek Walczak w agencji Przestrzeń
Do zespołu agencji Przestrzeń dołączył Wojtek Walczak obejmując stanowisko chef strategy officera.
W Przestrzeni Wojtek Walczak odpowiadać będzie nie tylko za prowadzenie działu strategii, ale także rozwój strategicznej oferty agencji.
Walczak w branży reklamowej pracujeod ponad 20 lat. Wcześniej pracował m.in. jako chief strategy officer w agencji Plej, partner agencji strategicznej Melting Pot, strateg w PZL. Współtworzył komunikację m.in. dla Allegro, Play, Heineken, Radio 357, Aviva czy Vision Express.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Wierzę, że to jest miejsce, które najpierw chce dobrze zrozumieć strategicznie, czego potrzebuje i dokąd ma zmierzać marka, a dopiero potem zaopiekować się tematem kreatywnie (co nie jest wcale praktyką na rynku) - mówi Wojtek Walczak. - Wierzę, że zderzanie perspektyw, kompetencji i talentów daje najlepsze rozwiązania. Przestrzeń ma za sobą kilka bardzo kompleksowych i całościowych projektów, ale wierzę, że te najlepsze dopiero przed nią - dodaje.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wojtek Walczak w agencji Przestrzeń