WPP kupuje udziały w agencji z RPA
Brytyjski holding reklamowy WPP Group kupił 33 procent udziałów wSmollan Group.
Smollan Group to mająca swoją siedzibę w RPA międzynarodowaagencja specjalizująca się w marketingu terenowym (field marketing)- informuje serwis Brand Republic.
To kolejna z serii zagranicznych inwestycji holdingu, któregodyrektor wykonawczy Sir Martin Sorrell kontynuuje strategięrozwijania sieci na rynkach rozwijających się, nawet pomimo trudnejsytuacji gospodarczej.
W ostatnich miesiącach holding kupił m.in. udziały wargentyńskiej firmie marketingowej Yunes, kenijskiej agencjikomunikacji marketingowej Scangroup, czeskiej internetowej agencjimarketingowej Advertures czy też w Vietnam Advertising Company.
Smollan Group obsługuje jedne z największych firm i marek w RPA,wśród których są Parmalat, Pioneer Foods, Tiger Brands i Unilever.Zlokalizowana w Johannesburgu i zatrudniająca ponad 12 tysięcy osóbagencja działa również na innych afrykańskich rynkach oraz wIndiach.
źródło: Brand Republic

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w agencji z RPA