Wzruszająca animacja jak ze studia Pixar promuje Heinz Beanz
Bohaterem nowej reklamy Heinz Beanz jest chłopczyk Geoff, który rozpoczyna pracę w tej firmie jako szef innowacji. Za kreację spotu odpowiada Y&R z Nowej Zelandii.

Nowa animowana reklama Heinz Beanz stylistyką przypomina produkcje ze studia Pixara. Ponad 3-minutowa produkcja opowiada o chłopcu imieniem Geoff, który trafia do Heinz Beanz na stanowisko szefa działu innowacji. Widzimy, jak toczy się jego życie, jak poznaje żonę i zakłada rodzinę. Jednocześnie Geoff opracowuje idealne opakowanie fasolek Heinz, które z biegiem lat ciągle ulepsza.
Za kreację kampanii, przygotowanej na rynek australijski na zlecenie Kraft Heinz Australia, odpowiada oddział agencji Y&R z Nowej Zelandii. Reklama wyświetlana była w telewizji, digitalu i ekranach w wybranych placówkach handlowych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Wzruszająca animacja jak ze studia Pixar promuje Heinz Beanz