Yes w gronie klientów Digital Curators
Marka biżuteryjna Yes przygotowuje nową platformę komunikacyjną i kampanię z udziałem nowej ambasadorki. Do realizacji projektu zaproszono agencję Digital Curators, odpowiedzialną za strategiczne i kreatywne obszary działań.

Digital Curators odpowiada m.in. za kierownictwo artystyczne sesji zdjęciowej i kampanii wideo – obejmujące koncepcję wizualną oraz kompleksowy nadzór artystyczny i produkcyjny nad materiałami wizerunkowymi.
Agencja zajmuje się też opracowaniem oraz nadzorem nad wdrożeniem strategii komunikacji i digital PR – skoncentrowanej na budowaniu zaangażowania oraz silnej obecności marki YES w kanałach cyfrowych i mediach ATL, BTL. Realizuje również niestandardowe działania, mające na celu zwiększenie zasięgu kampanii i nadanie jej emocjonalnego wymiaru, docierając do szerokiego grona odbiorców.
– Digital Curators przekonali nas swoim profesjonalizmem i doświadczeniem w realizacji działań digital. Jestem pewna, że razem stworzymy kampanię, która będzie nie tylko zauważalna, ale też skuteczna! - mówi Justyna Lach, dyrektorka działu marketingu Yes.
Premiera nowej platformy komunikacyjnej marki powstającej przy współpracy dwóch agencji: Digital Curators oraz odpowiedzialnej za koncept kreatywny agencji Przestrzeń zaplanowana jest wkrótce.
Dołącz do dyskusji: Yes w gronie klientów Digital Curators