„Zapach grzechu LGBT”. Nowa kampania Grupy Stonewall
Znana grupa działaczy na rzecz praw osób LGBT uruchomiła nową aktywację „Zapach grzechu LGBT”. To reakcja Grupy Stonewall na napastliwy komentarz jednego z hierarchów polskiego Kościoła.
- Cuchniemy grzechem homoseksualizmu. Cuchniemy grzechem LGBT – powiedział przed kilkoma dniami abp Tadeusz Wojda. Hierarcha w tym roku został przewodniczącym Konferencji Episkopatu Polski.
Poznańska Grupa Stonewall postanowiła wykorzystać tę wypowiedź w nowej kampanii społecznej. Jej celem jest zebranie środków na pomoc psychologiczną dla osób LGBT+. „Zapach grzechu LGBT” trafi drogą pocztową do osób, które wpłacą na zbiórkę co najmniej 50 złotych.
“Przedstawiamy prawdziwy “Zapach grzechu LGBT”. Zapach stworzony z esencją miłości, nutą bliskości bez nawet najdrobniejszej kropli wykluczenia. Powstał po to, żeby złe i szkodliwe słowa zamienić na coś pozytywnego” - czytamy w opisie idei.
„Przyzwyczailiśmy się do obraźliwych wypowiedzi hierarchów polskiego Kościoła, ale tym razem postanowiliśmy wziąć te szkodliwe słowa dosłownie i zamienić na coś dobrego” – podaje w komunikacie dla mediów Grupa Stonewall.
Kreację przygotowała agencja Feeders.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Zapach grzechu LGBT”. Nowa kampania Grupy Stonewall