ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink
Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink to cztery marki agencji mediowych, które będą działały na polskim rynku w ramach koncernu Publicis Media.
Polska jest jednym z dwudziestu największych lokalnych rynków holdingu Publicis, na których obecnie realizowana jest transformacja jego działalności. Konsolidacja struktur agencyjnych w ramach czterech globalnych marek to część ogłoszonej w marcu br. nowej strategii biznesowej Publicis Media na świecie.
W Polsce Publicis Media reprezentować będą agencje: Starcom, Zenith, Mediavest oraz Blue 449 | Starlink. Tym samym dwie z należących do Publicis Media agencji przejdą rebranding: ZenithOptimedia będzie działać pod marką Zenith, a Starlink zmieni nazwę na Blue 449 | Starlink.
Każda z nich będzie mieć dyrektora generalnego. W Starcomie funkcję tę objęła Magda Kolenkiewicz. Agata Majecka, ostatnio chief digital officer ZenithOptimedia, obejmuje stanowisko dyrektor generalnej agencji Zenith. Dyrektorem generalnym agencji Mediavest jest Radek Dudek, a Beata Szcześniak jako dyrektor generalna zarządzać będzie Blue 449 | Starlink.
W marcu br. stanowisko chief executive officera Publicis Media w Polsce objął Piotr Piętka, który wraz z chief operation officerem Moniką Bronowską i chief financial officerem Albertem Wyszomirskim odpowiada za wszystkie obszary działalności holdingu na polskim rynku.
- Każda z czterech agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm. Zmiany, które obecnie wprowadzamy, to jeden z elementów transformacji, realizowanej lokalnie w oparciu o globalną strategię Publicis Media - opisuje Piotr Piętka. - Wkrótce poinformujemy, kto spośród grona kluczowych managerów Publicis Media odpowiada za rozwój departamentów i agencji wyspecjalizowanych w priorytetowych dla reklamodawców obszarach: performance marketingu, analityki i badań, technologii i zarządzania danymi, content marketingu i nowej na polskim rynku usługi business transformation - zapowiada.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group i Starlink zmienią się w Zenith i Blue 449 | Starlink