Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa rozwiązań oszczędzania na zabezpieczenie emerytalne oferowanych przez Allianz Polska. Akcję przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa i MediaCom Warszawa.
Reklama Allianz Polska rozgrywa się w kawiarni, w której dwoje młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Lektor przekonuje, że oferta firmy pozwala mieć ciastko i zjeść ciastko w kontekście zabezpieczenia emerytalnego, ponieważ daje konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwia zgromadzenie funduszy na przyszłość.
- Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową - mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Akcja reklamowa od 23 maja jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy wideo: YouTube, Ipla i Player, portale, wyszukiwarki).
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)