Żubrówka Czarna z nową odsłoną projektu artystycznego „Czarna Polana”(wideo)
CEDC Polska startuje z nową odsłoną projektu „Czarna Polana” marki Żubrówka Czarna w który zaangażowano m.in. Muńka Staszczyka, Tomasza Bagińskiego, Michała Łojewskiego oraz Albo Inaczej. CEDC przy akcji współpracowało ze studiem Dobro, Platige Image, agencjami Feeders i 2012 oraz Fabryką Marketingu.
Druga, tegoroczna edycja Czarnej Polany, projektu artystycznego pod mecenatem Żubrówki Czarnej prowadzona jest pod hasłem „Każdy z nas ma swoją naturę. I jest też natura, którą ma każdy z nas”.
W drugiej edycji projektu, inspirowanego historią marki Żubrówka Czarna, twórcy poruszają problem technologii, mediów społecznościowych i otaczających nas innowacji. Mowa jest o tym, że stanowią one barierę między człowiekiem, a naturą - zarówno naszą własną, jak i tą wokół nas.
Historię tę opowiadają: muzyk i wokalista - Muniek Staszczyk, reżyser i animator - Tomasz Bagiński, projektant Michał Łojewski, twórca marki odzieżowej UEG oraz projekt muzyczny Albo Inaczej.
- Czarna Polana od początku była projektem, która ma na celu łączyć ludzi z bardzo różnych światów - komentuje Tomasz Bagiński. - Dla mnie jest to tak naprawdę miejsce dialogu, gdzie spotykają się ludzie o różnej wrażliwości, o różnych wartościach, a na Czarnej Polanie są w stanie usiąść i ze sobą porozmawiać, kooperować. Dlatego już drugi rok z rzędu łączymy artystów z różnych dziedzin i próbujemy stworzyć coś zupełnie nowego - dodaje.
W nowej odsłonie projektu „Czarna Polana” zostanie wykorzystany teledysk autorstwa Tomasza Bagińskiego. Jego motywem przewodnim jest pytanie, czy w natłoku technologii, zwykły człowiek potrafi jeszcze znaleźć czas, aby cieszyć się otaczającą go naturą i innymi ludźmi.
Tytułowa Czarna Polana ma być metaforą miejsca, gdzie technologia traci swoją władzę nad człowiekiem, nadal pozostając częścią jego życia. Za warstwę muzyczną klipu odpowiedzialna była ekipa Alkopoligamii w ramach projektu Albo Inaczej.
W reklamie wykorzystano utwór „Co to za miejsce?” z debiutanckiej płyty donGURALesko z 2002 roku. Opowieść o szarości i coraz większym tempie życia oraz refleksji nad sensem naszej egzystencji wyśpiewał Muniek Staszczyk.
W tym roku projekt „Czarna Polna" ma o wiele szerszy zakres niż w roku ub., a jego idea rozszerza się także na kolekcję ubrań polskiej marki UEG. Michał Łojewski, projektant i założyciel UEG, przygotował limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych naturą. Jej design nawiązuje do struktury spękanego węgla drzewnego, którym filtrowana jest Żubrówka Czarna.
Na zakończenie Czarnej Polany planowane jest otwarcie Showroomu w centrum Warszawy przy współpracy z grupą mediową Newonce. Na miejscu będzie można zobaczyć kolekcję UEG, teledysk, spotkać się z twórcami.
Za produkcję teledysku odpowiedzialny jest dom produkcyjny Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Koncepcję tegorocznej „Czarnej Polany” i plan komunikacji przygotowały agencje Feeders i 2012. Za promocję w mediach odpowiada Fabryka Marketingu.
W ub.r. projekt „Czarna Polana” realizowany był od lutego. Zaangażowali się w niego m.in. Kayah i Atanas Walkov
Agencje Feeders i 2012 pracują dla Żubrówki Czarnej w wyniku wygranego niedawno przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Żubrówka Czarna z nową odsłoną projektu artystycznego „Czarna Polana”(wideo)