Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym promuje napój Sparkles
Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles - pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy - Suchar Codzienny.

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.
Sparkles to połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.
Żywiec Zdrój postawił na niestandardową kampanię produktu, do której zaprosił internetowego twórcę Suchar Codzienny.
W ramach współpracy publikuje on posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. W połowie lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard.
Żywiec Zdrój reklamuje wody niegazowane hasłem „Zrównoważona przez naturę". Nowy logotyp i opakowanie 

Za kampanię Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym odpowiada Tailor Made PR.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym promuje napój Sparkles