Treści o wojsku i geopolityce zyskały ogromne zainteresowanie internautów, gdy ponad trzy lata temu wybuchła wojna w Ukrainie. Wszyscy się wtedy dowiedzieli, kim jest Jarosław Wolski czy Jacek Bartosiak. Potem wyniki materiałów spadły, ale nadal są wysokie. Powstają nowe programy czy serwisy. Dlaczego rozwój treści o tej tematyce to głównie zasługa niezależnych twórców, a nie dużych wydawców?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji bada czy w programie „Kwiatki polskie” TVP Info doszło do obrażenia ówczesnego kandydata na prezydenta Grzegorza Brauna – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W wydaniu, na które wpłynęła skarga, Grzegorz Markowski stwierdził, że Braun „pływa w ścieku”.
Posty opublikowane kilka tygodni wcześniej już niedługo przestaną się wyświetlać użytkownikom LinkedIna. To efekt skarg użytkowników, których takie przedawnione publikacje irytowały podczas korzystania z serwisu i przeglądania treści. LinkedIn też odniósł się do zasadności korzystania z hashtagów.
Najpopularniejszym dystrybutorem treści wideo w czerwcu br. była Grupa Polsat, która wyprzedziła Grupę TVN Warner Bros. Discovery. O jedno oczko awasnował Netflix - wynika z raportu All Screens Video Landscape, obejmującego oglądalność z czterech ekranów: telewizorów, PC/laptopów, smartfonów i tabletów w domu.
W 2024 roku Filmweb przy niewielkim wzrostu przychodów i kosztów zarobił na czysto 3,8 mln zł. Kolejny raz podzielił się zyskiem ze swoimi udziałowcami.
Kinga, marka z grupy OSHEE World, ogłosiła współpracę z Penélope Cruz. Światowej sławy aktorka uosabia wszystkie wartości bliskie marce – podkreśla firma, która w ramach rebrandingu wzmacnia swój wizerunek i wprowadza linie nowych produktów. Kampania reklamowa z udziałem hiszpańskiej gwiazdy obejmie digital, TV oraz outdoor w największych polskich miastach.
Niecały milion widzów oglądało do tej pory na antenach Telewizji Polskiej koncerty w ramach tegorocznej trasy Lata z Radiem i Telewizją Polską. Jak dotąd najwięcej widzów przyciągnęło wydarzenie transmitowane z Elbląga, które w TVP2 i TVP Polonia obejrzało 1,03 mln odbiorców. Hitem była druga część koncertu z udziałem takich gwiazd jak: Natalia Szroeder, Grzegorz Hyży czy Roksana Węgiel.
Agencja Apella, zajmująca się obsługą marketingową m.in. SKOK-ów, w 2024 roku zanotowała spadek przychodów o ponad jedną trzecią, przy czym mocno poprawiła rentowność. Niebawem ma został wchłonięta przez Fratrię.
Spółka Ekstraklasa podpisała umowę z Grup Mediapro, na mocy której mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy będzie można oglądać w Hiszpanii i Argentynie. Wcześniej informowaliśmy, że spotkania naszej ligi będą także pokazywane w Ameryce Północnej.
Nowy sezon programu "Ugotowani" wystartuje na antenie TVN 30 sierpnia – wynika z informacji dostępnych na stronie biura reklamy stacji. Reaktywowany po latach kulinarny format będzie propozycją stacji na sobotnie popołudnia.
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 podpisała nową umowę dotyczącą danych z platformy X. Będzie za nie płacić ok. 160 proc. więcej niż poprzednio, co może znacząco pogorszyć jej rentowność.
Program „Dzień Dobry TVN” wróci od 18 sierpnia do codziennych wydań. W porównaniu do zeszłego roku powrót nastąpi tydzień wcześniej.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa uznał, że popularny youtuber Tomasz Działowy „Gimper” naruszył dobra osobiste influencerki Anieli Woźniakowskiej „Lil Masti”. Sprawa dotyczyła krytyki działalności celebrytyki związanej z publikowaniem wizerunku swojego dziecka w internecie. Co ciekawe, twórca został ukarany grzywną 50 tys. zł, to sąd oddalił większość zarzutów i uznał jego materiał za rzetelny.
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od stycznia do czerwca br. było Radio ZET. Drugie miejsce dla RMF FM, które zbliża się do pierwszego miejsca, a trzecia pozycja dla TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
Gigant technologiczny z Korei Południowej ogłosił listę producentów i dostawców telewizorów, którzy wdrożą jego system operacyjny na telewizory. Tizen od Samsunga pojawił się lub niebawem się pojawi na urządzeniach produkowanych m.in. w Australii, Bangladeszu czy Indiach.
Na ponad 60 tys. zł wyceniono w sierpniowym cenniku reklamowym TVN spoty przy “Faktach: i ”Top of the Top Sopot Festival".
Telewizja TVT z Rybnika na Górnym Śląsku, trafiła na MUX-L7, który działa na Dolnym Śląsku. To dla stacji znaczące poszerzenie zasięgu w naziemnej telewizji cyfrowej. Wcześniej jej szef w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, zapowiadał zabieganie o widzów z różnych części kraju.
Telewizja Polska przygotowała konkurs dla fanów bajki "Pszczółka Maja", która pół wieku temu wkroczyła na ekrany. Ci, którzy wykażą się kreatywnością, mają szanse na nagrody takie jak m.in. elektryczna hulajnoga.
Iwona Wencel dołączyła do Justtag Group. Na stanowisku VP human resources będzie odpowiadać za całościowe kształtowanie strategii HR, a w obszarze PR będzie pełnić rolę ambasadorki wartości, kultury i marki firmy na zewnątrz.
W globalnym zestawieniu topowych pozycji Netfliksa za pierwszą połowę 2025 roku nie brakuje zaskoczeń. Najchętniej oglądanym serialem okazało się brytyjski dramat kryminalny “Dojrzewanie” ("Adolescence"). Tuż za nim uplasował się wysokobudżetowy film akcji "Back in Action”.