350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Polscy internauci w wieku 18-29 lat na zakupy w internecie wydają miesięcznie średnio 350 zł - wynika z badania Marketagent.
Z pomiarów przeprowadzonych w pięciu krajach Unii Europejskiej wynika, że młodzi Europejczycy w wieku 20-29 lat na zakupy online przeznaczają ok. 136 euro miesięcznie.
Młodych internautów charakteryzuje również wzmożona aktywność w sieci oraz znacząca liczba dokonanych drobnych transakcji, dzięki czemu stanowią oni istotną grupę wśród użytkowników płatności prepaid w internecie.
Kluczowe znaczenie młodych użytkowników w branży usług internetowych potwierdzają także badania polskiego rynku przeprowadzone przez CBOS. Wskazują one, że z sieci korzysta 97% osób w wieku 18-24 lata (z czego 88% za pomocą urządzeń mobilnych) oraz 95% respondentów w wieku 25-34 lata. Młodzi użytkownicy w wieku 18-24 lata spędzają w internecie nawet 17 godz., a internauci w przedziale wiekowym 25-34 lata ok. 18 godzin w tygodniu. Ponadto 37% młodych respondentów w wieku 18-24 lata korzysta z gier online.
Badanie Marketagent "PR Study" dla paysafecard zostało przeprowadzone w listopadzie 2015 r., a badanie CBOS "Internauci 2015" - w czerwcu 2015 r.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci