AdPistols będzie reklamować Cin&Cin
Agencja AdPistols wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Cin&Cin. O zlecenie starały się jeszcze firmy San Markos, Change Integrated i 180heartbeats.
W ramach obsługi marki Cin&Cin agencja AdPistols będzie odpowiadać dla niej za kreację i strategię komunikacji, realizację kampanii on-line oraz wsparcie działań sprzedażowych. Firma zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym startowały jeszcze San Markos, Change Integrated i 180heartbeats.
-O wyborze AdPistols zadecydowała nietuzinkowa prezentacja pomysłu na strategię komunikacji Cin&Cin połączona z ciekawym pomysłem na działania in-store oraz wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania trwałych emocjonalnych relacji z konsumentami – opisuje Tomasz Gasiński, senior brand manager Cin&Cin w firmie Ambra.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: AdPistols będzie reklamować Cin&Cin