Aflofarm we współpracy z Jagą Hupało wprowadza nową markę kosmetyczną
Artishoq to nowa marka produktów do kompleksowej pielęgnacji włosów wprowadzona przez Aflofarm Farmacja Polska wspólnie z artystką fryzjerstwa Jagą Hupało.
W linii Artishoq znajduje szampon, który jednocześnie myje i pielęgnuje włosy oraz skórę głowy. Uzupełnieniem pielęgnacji są dwie odżywki: ekspresowa kuracja nawilżająca oraz ekspresowa kuracja chroniąca i utrwalająca kolor. Dla włosów bardziej wymagających regenerujący mus do włosów w formie maski oraz multifunkcyjna kuracja bez spłukiwania.
Aflofarm informuje, że priorytetem w kreowaniu marki było zrozumienie potrzeb różnych kobiet.
- Chciałam stworzyć produkty, które wykorzystywałaby siłę płynącą z natury, lecz wzbogaconą o wiedzę, jaką dostarcza nam biotechnologia. Prace trwały prawie 5 lat, lecz w rezultacie udało nam się stworzyć produkty oparte na wyciągach pochodzenia naturalnego. Wybierając je kierowałam się udowodnioną skutecznością działania składników roślinnych. Znajdziecie je zarówno w składnikach aktywnych – to na przykład wiodący w linii ekstrakt z karczocha, z kawioru, sok aloesowy i pentawityna, ale również w surowcach bazowych i myjących - mówi Jaga Hupało, ekspertka od włosów, stylistka fryzur i właścicielka pracowni Born To Create.

Marka Artishoq oparta jest na przyjaznych środowisku składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego, większość zastosowanych składników ulega biodegradacji. Do produkcji opakowań wykorzystano tworzywo z recyklingu, by na ile to możliwe, nie wykorzystywać nowych surowców, lecz wtórnie użyć już istniejących. Dzięki temu produkcja opakowań zużywa mniej nowych zasobów.
Poza kosmetykami w linii Artishoq znajdują się też dwa suplementy diety: zdrowe i piękne włosy z biotyną oraz zdrowe i piękne włosy ze skrzypem. Wzmacniają włosy, skórę i paznokcie.
Produkty z linii Artishoq dostępne są od maja wyłącznie w sieci Rossmann.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aflofarm we współpracy z Jagą Hupało wprowadza nową markę kosmetyczną