Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike
Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt.

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby.
Nowe ekologiczne pudełko dla Nike zaprojektował Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats.

Jest to kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.
Marketing

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike