XTB wybrała agencję reklamową do współpracy
XTB, globalna aplikacja inwestycyjna, wybrała agencję 180heartbeats+ Jung v. Matt w przetargu na przygotowanie koncepcji kreatywnej nowej kampanii reklamowej z udziałem Zlatana Ibrahimovicia – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

– Koncepcja przygotowana przez zwycięską agencję najlepiej wpisywała się w założenia komunikacyjne marki XTB. Chcemy, by nasza komunikacja marketingowa budziła emocje, inspirowała do tego, by aktywnie zarządzać swoimi pieniędzmi. Teraz przed nami intensywny czas, w którym będziemy finalizować koncepcję kreatywną i nagrywać spoty. Efekty tej pracy będą widoczne jesienią, kiedy ruszy nasza nowa kampania reklamowa – komentuje Szymon Szymański, chief growth officer XTB.
W przetargu brało udział łącznie pięć agencji kreatywnych – obok zwycięskiej także: McCann, Havas Warsaw, DDB Warszawa i 2012 Agency. Te, które z niego odpadły, otrzymały rejection fee.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Dobro.
XTB współracuje ze Zlatanem Ibrahimoviciem od jesieni 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: XTB wybrała agencję reklamową do współpracy