Polot nową agencją w grupie Przestrzeń
Na rynku zadebiutowała agencja Polot. To wspólny projekt Dawida Kaźmierczaka i agencji Przestrzeń.
Agencja Polot będzie zajmowała się tworzeniem działań digitalowych - strategii, contentu, aktywności w social mediach, influencer marketingu.
- Polot to piękne polskie słowo, powinniśmy go używać częściej nie tylko w mowie potocznej, ale przede wszystkim w digitalowej komunikacji. Lekkość, łatwość w sposobie wyrażania swoich wartości, błyskotliwość i współtworzenie komunikacji razem z twórcami popkultury, to wartości, które przyświecają nam w pracy. Dla nas digital i social media to wielki plac zabaw dla naszej kreatywności – mówi Dawid Kaźmierczak założyciel Polotu.
Polot jest trzecią spółką z grupy Przestrzeń. W jej skład wchodzą Wyraz (specjalizuje się w komunikacji wizualnej) oraz Rozgłos (agencja mediowa).
Dawid Kaźmierczak dołączył do zespołu agencji Przestrzeń w styczniu tego roku. Odpowiada za ofertę dotyczącą kreatywnej komunikacji w kanałach social media & digital.
Wcześniej pracował jako social media & PR director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Był liderem projektów social media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel.
Agencja Przestrzeń pracuje dla takich klientów, jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polot nową agencją w grupie Przestrzeń