Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon
Aktorka Agnieszka Dygant została nową ambasadorką marki kosmetycznej Avon. W pierwszej kampanii reklamowej z jej udziałem, firma promuje najnowszy zapach Her Story. Przygotowały ją Wunderman Thompson, Lemon, Starcom, Garden of Words oraz dział marketingu klienta.
W ramach współpracy Agnieszka Dygant pojawi się na okładce katalogu Avon nr 3/2019, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 r. Tego dnia startuje również kampania promująca zapach.
Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla, a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i aktywności w mediach społecznościowych.
- W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak One stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii - mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu Avon w Europie Środkowej.
Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, a w Polsce zrealizował ją dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social media zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska.
Avon pracował z Małgorzatą Kożuchowską
W poprzednich kampaniach Avonu jako ambasadorka marki występowała aktorka Małgorzata Kożuchowska. W ubiegłym roku wystąpiła w akcji promującej wodę perfumowaną Eve Truth. Kampanię przygotowały Avon Cosmetics Polska wspólnie z fotografem Marcinem Tyszką oraz Warsaw Creatives, Starcom i Garden of Words.
Z marką współpracowała reklamowa również Małgorzata Rozenek-Majdan, która w 2018 roku wystąpiła w bożonarodzeniowej kampanii marki, wspólnie z mężem Radosławem Majdanem.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Dygant nową ambasadorką Avon
Dokładnie! A spróbuj zapytać ją o to na instagramie - od razu zablokuje