Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego
Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, rozszerzając je o nowe kanały komunikacji. Do dotychczasowych aktywności medialnych dołączyły kampania OOH oraz kampania radiowa.
W ramach kampanii „Pewni swego” emitowany jest spot telewizyjny, a w radiu ruszyła kampania uzupełniona o informację o „Lokacie na Start” z atrakcyjnym oprocentowaniem w wysokości 7 proc. Równolegle kontynuowany jest zintegrowany miks mediowy obejmujący kino, nośniki online oraz własne kanały banku – witryny placówek, ekrany bankomatów, media społecznościowe oraz system CRM z aktualnymi materiałami promocyjnymi. Dodatkowe formaty OOH zostaną uruchomione 1 maja.
– Kampania promująca Alior Konto, która wystartowała na początku marca w nowym formacie, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie działań komunikacyjnych o kolejne kanały. Chcemy, aby między innymi dzięki tej kampanii Alior Bank stał się naturalnym wyborem dla kolejnych osób planujących skorzystanie z usług finansowych – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu Alior Banku.
W komunikacji zachowane zostały atrybuty, które sprawiły, że marka Alior Banku budzi zaufanie, wyróżnia się i aspiruje. Jednocześnie, aby podkreślić otwartość na młodszych klientów oraz nowoczesny charakter banku, odświeżona została postać pana w meloniku.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego