Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar
Rozpoczęła się rekomendacyjna kampania reklamowa kanapki Wrapstar. Akcję – obejmującą tysiąc osób chcących być ambasadorami KFC – prowadzi agencja Streetcom.
W ramach kampanii Wrapstar, nowej kanapki w restauracjach KFC, tysiąc aktywnych towarzysko osób w wieku 20-35 lat, które zadeklarowały, że chcą zostać ambasadorami tej sieci, otrzymało przesyłki z kuponami upoważniającymi do bezpłatnego otrzymania tego zestawu dla siebie i swoich znajomych oraz materiały informacyjne o tym produkcie. Uzupełnieniem akcji są działania w internecie zapewniające stały kontakt z jej uczestnikami. Kampanię zakończy pogłębione badanie wśród ambasadorów obejmujące m.in. kontekst spożycia, najczęściej występujące powody wyboru restauracji, opinię na temat samego produktu oraz intencje zakupowe.
Akcję na zlecenie zarządzającej siecią KFC firmy AmRest prowadzi agencja Streetcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ambasadorzy KFC testują kanapki Wrapstar