Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych
Największa część globalnych nakładów na reklamę w portalach społecznościowych pochodzi z Ameryki Północnej - wynika z danych firmy eMarketer.
W 2013 roku Ameryka Północna odpowiadała za 43,2 proc. globalnych wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych. W kolejnych latach odsetek ten ma nieznacznie spadać: do 42,3 proc. w bieżącym roku i 40,2 proc. w roku 2016.
Na drugim miejscu jest region Azji i Pacyfiku, którego udział ma wzrosnąć z 28,6 proc. w 2013 roku do 31 proc. w roku 2016. Wzrost w tym samym okresie jest prognozowany także dla trzeciej w kolejności Europy Zachodniej - z 21,6 proc. do 23,3 proc. W tyle pozostają natomiast Ameryka Łacińska, Europa Środkowo-Wschodnia oraz Bliski Wschód i Afryka.

Raporty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych